Karlijn in Canada

Ziek met nieuwjaar

Ik kan het verhaal van deze week heel kort maken. Ik was namelijk ziek.

Maandag gingen we naar Fredericton maar toen we daar aankwamen begon ik hoofdpijn te krijgen. Ik heb dan ook een groot deel van de dag gewoon in de auto gezeten omdat dat beter voelde dan door een druk winkelcentrum lopen. Toen we weer thuis kwamen heb ik meteen een zelftest gedaan. Die was gelukkig negatief en daarna ben ik mijn bed in gedoken. Daar ben ik ook dinsdag amper uit geweest.

Woensdag voelde ik me al een stuk beter, maar de rest in huis was nog wel erg ziek dus toen kon ik nog steeds niet heel veel doen. Wel heb ik met oma kunnen bellen, dus dat was wel het leukste van de dag. Verder vond ik het de rest van de week vooral leuk om met Nova te gaan wandelen want dan kon ik even het huis uit. Al was het soms wel een beetje koud. Het variërende namelijk van -14°C tot -20°C. Dus ik moest mezelf goed inpakken voordat ik ging wandelen, terwijl Nova het heerlijk vond om door de sneeuwbanken te lopen.

Voor Nieuwjaar konden we niet heel veel doen aangezien we in quarantaine zaten. Julie en Nadine hadden vrijdag een PCR test omdat ze nog steeds ziek waren. De resultaten waren gelukkig voor beide negatief maar dat wisten we vrijdag nog niet. Gelukkig moesten 2 vrienden van Nadine en Nich ook met ons in quarantaine omdat ze ook hier waren toen ze ziek werden. Dus we konden Nieuwjaar Gelukkig wel met z'n 5en vieren.

Verder begon het jaar goed hier! Het water is namelijk niet drinkbaar omdat er ergens een lekkage is. Er ligt ergens een enorme laag ijs vanwege de lekkage en wij mogen het water niet drinken totdat we van het dorp te horen krijgen dat het weer goedgekeurd is. Dus we kunnen nu alleen water drinken als het eerst gekookt is.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active