Karlijn in Canada

Het semester is bijna voorbij

Ik heb mijn Covid booster gehad deze week. Ik ben er gelukkig niet ziek van geworden.

Ik ben dit weekend gaan sneeuwschoenwandelen. Er lag alleen wel iets meer sneeuw, op sommige plekken zakten we meer dan 20 centimeter naar beneden, dus het was wel iets zwaarder dan in het bos achter het huis. Tegen het eind kreeg ik het wel een beetje koud, maar het was zeker de moeite waard.

De laatste 2 weken van dit semester dus alle projecten die we nu krijgen in plaats van toetsen zorgen voor een hoop werk. Vooral aangezien alles natuurlijk tegelijkertijd komt. Maar ik ben blij dat we er bijna vanaf zijn en dan met het nieuwe semester kunnen beginnen. Voor het nieuwe semester heb ik de vakken leiderschap in lichamelijke opvoeding, wiskunde, accounting, sociologie en Frans. Ik ben heel blij dat ik dit semester wel Frans kan volgen, ook al is het een klas voor 15 jarige.

Als het goed is kunnen we in het nieuwe semester ook weer naar school toe, dus dat is ook een goed vooruitzicht.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active