Karlijn in Canada

Laatste week in lockdown!

Deze week was de laatste week van de lockdown. Ik ben echt super blij dat het eindelijk weer voorbij is en we weer naar school mogen. Dan kan ik eindelijk weer met een aantal mensen bij elkaar zijn. Zondag was de eerste keer dat ik weer een groep mensen bij elkaar zag op de verjaardag van de opa van Nich en Nadine. Het was best gezellig, ook al werd er het grootste gedeelte van de tijd Frans gepraat.

Omdat het nieuwe semester deze week begint hebben we de eerste 2 dagen vrij. De docenten hebben dan de tijd om alle projecten na te kijken en alle cijfers voor het vak door te geven. Ik verwacht dat ik tegen het eind van de week het eind rapport van dit semester binnen heb en dan ben ik dus helemaal klaar met de vakken van het eerste semester. Ik ben in ieders geval blij dat ik nu klaar ben met alle projecten die ik in de afgelopen week kreeg.

Vrijdag avond ben ik samen met Julie gaan sneeuwschoen wandelen in het donker. Ik vond het echt heel gaaf om dit in het donker te doen. We hadden allebei een lamp op ons hoofd, maar je kon nog steeds niet heel erg ver het bos in kijken. We hadden ook de hond mee genomen en Nova sprong als een hert door de sneeuw omdat er zo'n dikke laag sneeuw ligt. Op de meeste plekken zag je namelijk alleen haar hoofd als zo in de sneeuw stond. En Nova is niet eens een kleine hond, ze is namelijk een golden retriever.

Zaterdag was er een sneeuwstorm. Er is toen ongeveer 20 cm sneeuw gevallen en ze verwachten dat er donderdag nog een storm aan komt. Door de combinatie met de wind liggen er op sommige plekken hopen sneeuw van 2 meter hoog zonder dat de sneeuw daar naar toe is geschoven. Door de storm konden we zaterdag nergens naartoe dus hebben we whoopie pies gemaakt. En zoals altijd hadden we genoeg voor een heel leger, dus we hebben ongeveer de helft weggeven aan de ouders van Julie en Amanda, de poetsvrouw en de buren.

Reacties

Reacties

Oma Leunen

Fijn om te horen dat je weer naar school mag en dat de Corona achterwege is. Bedankt voor je telefoontje met mijn verjaardag. Dat was een echte verrassing. Ik heb veel bezoek gehad. De vlaai die krijg je volgend jaar. Groetjes Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active